Marketing Επιχείρηση

Πώς να φτιάξω το τέλειο προφίλ στο Instagram; +Οδηγίες για να φτιάξεις έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram

Πώς θα φτιάξετε ένα φανταστικό προφίλ στο instagram

Το Instagram σήμερα, θεωρείται κορυφαίο κοινωνικό μέσο και η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης μετά το Facebook, για να μην πω ότι για κάποιους θεωρείται η πρώτη!

Όλοι θα έχετε δει ένα προφίλ στο Instagram και θα είπατε: “ΟΑΟΥ! Αυτό το προφίλ είναι καταπληκτικό!” και το ακολουθήσατε απλά και μόνο λόγω εμφάνισης!

Ένα καλοφτιαγμένο και σωστό προφίλ στο Instagram έχει κάποια βασικά στοιχεία που αν συμπληρωθούν σωστά, θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε το στοχευμένο κοινό σας ώστε να βρει τις πληροφορίες που αναζητά, αλλά παράλληλα να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην αλληλεπίδραση με το περιεχόμενό σας και συνάμα με το brand σας.

Ένα επιτυχημένο προφίλ στο Instagram δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη… Θα χρειαστεί αρκετός χρόνος και μελέτη για να αποδώσουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία και οι πειραματισμοί που θα κάνετε κατά καιρούς.

Παρακάτω, θα αναλύσουμε ποια είναι τα βασικά μέρη ενός επιτυχημένου προφίλ στο instagram και θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε/αναβαθμίσετε σωστά κάθε βασικό στοιχείο του, ώστε όταν οι επισκέπτες φτάνουν στο προφίλ σας, να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να πουν “ΟΥΑΟΥ!”

Πριν όμως αναλύσουμε τα βασικά στοιχεία ενός προφίλ instagram, υπάρχουν μερικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας στο instagram.

1. Να θυμάστε: “Όσο πιο απλό, τόσο καλύτερο!”

Τα προφίλ σας στο Instagram πρέπει να είναι “απλό”. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και εύκολο να δημιουργήσετε αυτή την απλότητα. Είναι πολύ δύσκολο να αποτυπώσετε το τι μπορεί να κάνει η επιχείρησή σας σε μόλις 150 χαρακτήρες και αυτό να έχει και ανταπόκριση στο κοινό σας και τους followers. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να φοβάστε να συνεχίσετε να δοκιμάζετε και να πειραματίζεστε με διάφορες νέες ιδέες. Αυτό που πρέπει να κάνετε σήμερα κιόλας, είναι να απαριθμήσετε τους λόγους του ΓΙΑΤΙ πρέπει να εντοπίσουν την επιχείρησή σας/το προφίλ σας οι χρήστες του Instagram. Αναλογιστείτε τι δίνετε εσείς ως επιχείρηση και γιατί θα πρέπει οι πελάτες σας να το αποκτήσουν.

2. Δημόσιο Προφίλ (όχι ιδιωτικό)

Το Instagram έχει την επιλογή να μπορεί κανείς να έχει τον λογαριασμό του δημόσιο ή ιδιωτικό. Εάν είστε επιχείρηση, ο λογαριασμός σας θα πρέπει να είναι δημόσιος. Μην απαιτείτε από το κοινό σας να περιμένει την έγκρισή σας για να σας ακολουθήσει – απλά δεν θα σας κάνει ποτέ αίτημα ακολούθησης. Ως επιχείρηση, ο στόχος σας πρέπει να είναι να αφαιρέσετε όσο το δυνατόν περισσότερα εμπόδια όσον αφορά τη σύνδεση με το brand σας.

3. Συνέπεια με τις αναρτήσεις

Το “χτίσιμο” του κοινού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι θέμα χρόνου και κυρίως εμπιστοσύνης. Το ότι θα ανοίξετε έναν λογαριασμό Instagram σήμερα, δεν εγγυάται και ακόλουθους με το καλημέρα. Πρέπει να καλλιεργηθεί το κοινό σας και το κλειδί για αυτό, είναι η συνέπεια. Το να μην έχετε ένα σταθερό πρόγραμμα αναρτήσεων, είναι σαν έναν φίλο σας που δεν είναι σίγουρος ότι θα έρθει τελικά στο πάρτυ… Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η συνέπεια είναι το πρώτο βήμα για την εμπιστοσύνη. Γίνετε ο λογαριασμός στον οποίο βασίζονται για περιεχόμενο που έχει αξία. Ό,τι κι αν επιλέξετε ως πρόγραμμα ανάρτησής σας, είτε είναι μία φορά την εβδομάδα είτε καθημερινά, τηρήστε το!

Οδηγίες για το πώς θα φτιάξετε τον καλύτερο επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram

Αν έχετε ήδη λογαριασμό στο Instagram, ας ρίξουμε μια ματιά στις διάφορες περιοχές του προφίλ σας για να βεβαιωθούμε ότι όλα είναι όπως πρέπει για το κοινό σας. Αν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα λογαριασμό στο Instagram, τότε μήπως ήρθε αυτή η ώρα; Παρακάτω θα βρείτε τα 5 βασικά στοιχεία στο Instagram προφίλ σας στα οποία θα επικεντρωθούμε για να δημιουργήσετε ένα εκπληκτικό επαγγελματικό (ή προσωπικό) προφίλ στο Instagram.

1. Όνομα Λογαριασμού

Η επιλογή του ονόματος λογαριασμού για το προφίλ σας στα social media, είναι εξαιρετικά σημαντική. Πρέπει να θυμάστε συνεχώς, ότι το όνομα λογαριασμού σας, θα είναι το πώς το κοινό σας σάς βρίσκει και αναγνωρίζει το brand σας. Εδώ, μπορεί να χρειάζεται έμπνευση για ένα πιασάρικο όνομα λογαριασμού, όπως μην χάσετε επαφή με το brand σας (μην αλλάξετε εντελώς το όνομα της επιχείρησής σας). Συνδέστε τη δημιουργικότητα με το brand σας, ίσως με λίγο χιούμορ, αλλά μην το παρακάνετε και το κοινό σας δεν μπορεί να σας συσχετίσει με το προϊόν σας. Φτιάξτε ένα όνομα εύκολο να το θυμάστε και εύκολα να το βρίσκουν.

2. Φωτογραφία Προφίλ

Μετά το όνομα του προφίλ σας στο Instagram, η φωτογραφία προφίλ είναι το δεύτερο πράγμα που θα δει το κοινό σας. Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση, το να έχετε τη δική σας προσωπική φωτογραφία προφίλ, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδέσετε το κοινό σας με εσάς προσωπικά. Εάν όμως είστε επιχείρηση με περισσότερους από 8-10 υπαλλήλους, βάλτε το λογότυπο σας ως φωτογραφία προφίλ. Το brand σας αντιπροσωπεύεται από περισσότερα άτομα και ένα κατάλληλο λογότυπο είναι εύκολα αναγνωρίσιμο και δεν προσδιορίζει μόνο την εταιρεία σας, αλλά δημιουργεί έναν γρήγορο συσχετισμό με το brand σας, το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

3. Δημιουργώντας το βιογραφικό (instagram bio)

  1. Το βιογραφικό σας στο instagram είναι ίσως ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια στο να δημιουργήσετε το τέλειο προφίλ στο Instagram. Πρώτον, έχετε μόνο 150 χαρακτήρες για να πείτε ποιοι είστε, τι κάνετε και να επηρεάσετε το κοινό σας. Το μυστικό; Κάντε κάθε σας λέξη να μετράει και να έχει αντίκτυπο και βεβαιωθείτε ότι συνδέεται με την προσωπικότητα του brand σας.
  2. Το επόμενο στοιχείο του instagram βιογραφικού είναι η ενότητα των links (υπερσυνδέσμων). Μην σπαταλάτε τον χώρο αυτό. Βεβαιωθείτε πάντα ότι ο σύνδεσμος σας είναι ενημερωμένος και σωστός και δεν οδηγεί σε 404. Μια καλή λύση εδώ, είναι να χρησιμοποιήσετε ένα Linktree. Το Linktree βοηθά να συνδυάσετε όλα τα σημαντικά στοιχεία της παρουσίας σας στο web σε ένα μέρος, μόνο για το κοινό σας. Από αυτόν τον μοναδικό σύνδεσμο, το κοινό σας μπορεί στη συνέχεια να μεταβεί σε διαφορετικά μέρη και να δει περισσότερα για την επιχείρησή σας απλά με ένα κλικ. Είτε πρόκειται για την ιστοσελίδα σας, τα προφίλ σας στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή κάτι άλλο. Η χρήση ενός Linktree μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο όχι μόνο σε εσάς αλλά και το κοινό σας. Προσφέρετε στο κοινό σας μια προσφορά; Προσθέστε την στο Linktree και ενημερώστε τους πελάτες σας!
  3. Εκμεταλλευτείτε τα hightlights για να παρουσιάσετε της σημαντικές στιγμές της επιχείρησής σας. Όταν έχετε περιεχόμενο με εξαιρετικό ιστορικό που αφορά το brand σας, το βάζετε στα highlight σας και το εμφανίζει σαν stories. Δημιουργήστε ένα buzz με τις καλύτερες στιγμές σας και χρησιμοποιήστε το για να πείτε την ιστορία σας ή τις κριτικές των πελατών σας!

Μην το χάσεις! Πώς να Φτιάξω όμορφα Highlights για τις ιστορίες μου στο Instagram;

Διαβάστε ακόμα: Πώς να φτιάξεις το τέλειο Instagram βιογραφικό (Instagram Bio)

4. Οι 9 πρώτες δημοσιεύσεις (9-πλέγμα)

Πρόκειται για τις 9 πρώτες φωτογραφίες/εικόνες/συλλογές που εμφανίζονται στο προφίλ σας στο instagram. Εάν αυτές οι φωτογραφίες σας δεν έχουν ενδιαφέρον, το κοινό σας δεν θα μείνει να δει το ποιος είστε και τι κάνετε. Δεν χρειάζεται να είναι τέλεια, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να είναι καλοφτιαγμένο και με επαγγελματικό στυλ.

Δημοσιεύστε ποιότητα και όχι ποσότητα και κάντε το μόνο όταν έχετε πραγματικά χρόνο και όρεξη ώστε να διατηρήσετε αυτήν την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα. Εάν δεν μπορείτε να χειριστείτε την κάμερα σας ή δεν έχετε καλό smartphone, προσλάβετε κάποιον που μπορεί να το κάνει και να σας τραβήξει μερικές επαγγελματικές φωτογραφίες για το 9-πλέγμα στο προφίλ σας στο instagram και καρφιτσώστε μερικές στην κορυφή του προφίλ σας!

5. Περιεχόμενο/Ετικέτες/Hashtags

Να έχετε στο μυαλό σας πως δεν θα γίνει viral κάθε φωτογραφία σας και δεν θα έχει απήχηση κάθε λεζάντα που θα γράψετε σε όλους τους followers σας. Στόχος είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε την προσπάθειά μας. Ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το πώς επηρεάζει το περιεχόμενό μας το κοινό μας ανά πάσα στιγμή. Το κλειδί εδώ είναι να δημιουργείτε με συνέπεια περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που ενημερώνει το κοινό σας για το τι κάνετε και πώς μπορείτε να το βοηθήσετε/εξυπηρετήσετε εσείς.

Ξεκινώντας με αυτά τα 5 πράγματα, θα είστε σε πολύ καλό δρόμο στο να δημιουργήσετε και εσείς ένα υπέροχο προφίλ στο Instagram και να συνδεθείτε με τους followers σας!

Διαβάστε ακόμη: