Επιχείρηση

Χειροποίητα Προϊόντα: Ποια είναι τα 3 είδη Συλλογών που χρειάζεστε για το κατάστημά σας

Η δημιουργία συλλογών για τα χειροποίητα προϊόντα σας στο κατάστημά σας, χρειάζεται μελέτη και πολύ καλό προγραμματισμό.

Θέλετε να σχεδιάσετε τις συλλογές των προϊόντων σας έτσι, ώστε να προσελκύουν τον ιδανικό πελάτη και να κάνει κλικ.

Όμως ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε;

Θα μιλήσουμε για τους 3 διαφορετικούς τύπους συλλογών προϊόντων που μπορείτε να δημιουργήσετε για δικό σας κατάστημα χειροποίητων ειδών.

Ετήσια Συλλογή Προϊόντων (μια συλλογή προϊόντων που κατασκευάζετε όλο το χρόνο τα είδη της και τα εξελίσσετε συνεχώς)

Αυτή είναι συχνά η πρώτη συλλογή που δημιουργείται και είναι η σειρά προϊόντων που σκοπεύετε να πουλάτε πάντα στο κατάστημά σας και να είστε πραγματικά γνωστή. Αυτή η συλλογή δεν θα έχει προϊόντα που σκοπεύετε να πουλήσετε μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα και μετά να συνεχίσετε με κάτι άλλο. Αυτή η συλλογή, θα είναι σταθερή όλο το χρόνο. Μπορείτε να προσθέτετε είδη στη συλλογή αυτή κατά καιρούς (για παράδειγμα ένα νέο χρώμα “Η αγαπημένη σας κουβέρτα, τώρα διαθέσιμη και σε βεραμάν!” ενώ αφαιρέστε τα είδη που δεν πουλάνε πια και χάνουν τη δυναμική τους. Η βασική ιδέα είναι, αυτή η συλλογή να είναι εδώ όλο το χρόνο, κάτι που αντιπροσωπεύει το στυλ σας, φέρει την υπογραφή σας και συστήνει στους αγοραστές σας τα προϊόντα και το στυλ σας.

Εικόνες από το freepik.com

Συλλογή Limited edition

Ένας ακόμη τύπος συλλογής με τον οποίο μπορείτε να “παίξετε” είναι η συλλογή limited edition (περιορισμένης έκδοσης). Αυτή είναι μια συλλογή προϊόντων που θα είναι διαθέσιμα για ένα μικρό χρονικό διάστημα ή μέχρι να εξαντληθούν τα προϊόντα. Πρόκειται για υλικά που δεν μπορείτε να προμηθευτείτε ξανά ή μια ειδική τεχνική. Επειδή δεν θα δημιουργήσετε περισσότερα κομμάτια εφόσον εξαντληθούν, αυτό κάνει κάθε στοιχείο αυτής της συλλογής σας, πολύ ξεχωριστό.

Εικόνες από το freepik.com

Εποχιακή Συλλογή

Τέλος, έχουμε τις εποχιακές συλλογές. Η δημιουργία μιας εποχιακής συλλογής θα εξαρτηθεί από τους ιδανικούς πελάτες και την αγορά σας. Για τους περισσότερους κατασκευαστές, υπάρχουν οι λεγόμενες κλασικές εποχές —φθινόπωρο, χειμώνας, άνοιξη και καλοκαίρι, και μπορείτε να δημιουργήσετε μια συλλογή για κάθε εποχή ή να επιλέξετε συγκεκριμένες εποχές για τις οποίες θέλετε να δημιουργήσετε συλλογές. Μπορείτε επίσης να έχετε συλλογές για ειδικές περιστάσεις και γιορτές, όπως Χριστούγεννα, Πάσχα, Γιορτή της Μητέρας ή Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου — ό,τι ταιριάζει στην αγορά και στους πελάτες σας.

Έτσι, τα προϊόντα που φτιάχνετε για αυτές τις συλλογές θα είναι διαθέσιμα μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, πιθανότατα μέχρι να εξαντληθούν, γιατί δεν έχει νόημα να προσπαθείτε να πουλήσετε χριστουγεννιάτικα σκουλαρίκια στη μέση του καλοκαιριού.

Εικόνες από το freepik.com

Το σημαντικότερο εδώ, είναι ότι οι εποχιακές συλλογές έχουν μια συγκεκριμένη εποχή του χρόνου που πωλούν καλά και έχουν αυξημένη ζήτηση, αλλά για τον υπόλοιπο χρόνο δεν θα τις παρουσιάζετε στις λίστες προϊόντων σας και στο marketing της επιχείρησής σας, μέχρι να έρθει ξανά η κατάλληλη στιγμή.

Οι συλλογές προϊόντων έχουν πολλά πλεονεκτήματα

Οι συλλογές σας βοηθούν να οργανώσετε το κατάστημά σας — σας αναγκάζει να σκέφτεστε ποια προϊόντα θέλετε να πουλάτε συνεχώς, ποια πωλούν καλά μόνο σε συγκεκριμένες εποχές/γιορτές και ποια θέλετε να διατηρήσετε ως ειδικά προϊόντα limited edition που φτιάχνετε μόνο μέχρι εξάντλησης αποθέματος. Οι καλά οργανωμένες συλλογές προϊόντων θα ενισχύσουν το brand σας ενώ το κατάστημά σας θα δείχνει πολύ πιο επαγγελματικό.

HandArtisan

HandArtisan

About Author

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε ακόμη

Επιχείρηση

4 Τρόποι να αναπτυχθεί η μικρή σας επιχείρηση

Θέλετε φέτος να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο η μικρή σας επιχείρηση; Είναι ο καιρός που σχεδιάζουμε τις αποφάσεις και τα νέα
Επιχείρηση

7 Βήματα για την Τέλεια Φωτογραφία!

Το να ανακαλύψετε πώς να φτιάχνετε εξαιρετικές φωτογραφίες προϊόντων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι το κλειδί το κλειδί της