Επιχείρηση

7 Βήματα για την Τέλεια Φωτογραφία!

Το να ανακαλύψετε πώς να φτιάχνετε εξαιρετικές φωτογραφίες προϊόντων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι το κλειδί το κλειδί της επιτυχίας και αύξηση των πωλήσεων!

Με επαγγελματικές και υψηλής ποιότητας φωτογραφίες προϊόντων, το brand σας θα δείξει αξιόπιστη και επιθυμητό στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας!

Δεν χρειάζεται να έχετε μια πανάκριβη κάμερα DSLR, τον τέλειο φωτισμό και άριστη τεχνογνωσία Photoshop για να τραβήξετε και να δημιουργήσετε μερικές εντυπωσιακές, επαγγελματικές φωτογραφίες για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία φωτογραφίας και μερικά απλά κόλπα που μπορείτε εύκολα να μάθετε και να έχετε και εσείς μερικές σούπερ φωτογραφίες που προσελκύουν περισσότερους πελάτες στο κατάστημά σας και αυξάνουν τις πωλήσεις σας …κατακόρυφα! Γιατί άλλωστε λέμε πως μια εικόνα, χίλιες λέξεις;

Ακολουθήστε έναν απλό οδηγό και ξεκινήστε να φωτογραφίζετε τα προϊόντα σας ξανά, με επαγγελματική ματιά!

7 βήματα δημιουργίας εξαιρετικών φωτογραφιών για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

1. Επιλογή της σωστής φωτογραφικής μηχανής

2. Τραβήξτε τις φωτογραφίες σας από τις καλύτερες οπτικές γωνίες

3. Αποκτήστε το σωστό φωτισμό (όσο πιο φυσικός, τόσο το καλύτερο)

4. Φανταστείτε το σκηνικό σας

5. Επιλέξτε τα σωστά μοντέλα που εκπροσωπούν κατάλληλα το brand σας

6. Επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας (τόσο, όσο πρέπει)

7. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες προϊόντων έχουν όλες τις ίδιες διαστάσεις

Τραβήξτε τις καλύτερες φωτογραφίες για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

1. Επιλογή της σωστής φωτογραφικής μηχανής

Μπορεί να νομίζετε ότι πρέπει να επενδύσετε σε μια επαγγελματική, ακριβή φωτογραφική μηχανή για να τραβάτε υπέροχες φωτογραφίες για τα προϊόντα σας – μπορεί αυτές οι φωτογραφικές να είναι η ιδανική επιλογή για μια πραγματική, επαγγελματική εμφάνιση προϊόντων, υπάρχουν όμως αρκετές οικονομικές κάμερες στην αγορά, που μπορούν επίσης να σας παρέχουν μια υπέροχη και επαγγελματική φωτογράφιση.

Μπορείτε κάλλιστα να χρησιμοποιήσετε την κάμερα του smartphone σας ή απλά να έχετε μια καλή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή. Αν δεν διαθέτετε άμεσα, σίγουρα θα έχετε έναν φίλο ή συγγενή σας που διαθέτει ήδη κάτι από αυτά, να το δανειστείτε για τις φωτογραφήσεις σας.

Μπορεί μια κάμερα DSLR να βγάζει υπέροχες φωτογραφίες, μια κάμερα iPhone ή ενός smartphone και μια απλή ψηφιακή κάμερα, μπορούν επίσης να τραβήξουν πολύ καλές φωτογραφίες. Ίσως να χρειαστούν 2-3 επεξεργασίες παραπάνω. Θα δούμε περισσότερα για αυτό, στη συνέχεια.

2. Τραβήξτε τις φωτογραφίες σας από τις καλύτερες οπτικές γωνίες

Κατά τη διάρκεια λήψης φωτογραφιών, βεβαιωθείτε ότι κρατάτε αρκετή απόσταση από τα αντικείμενα που φωτογραφίζετε.

Εάν το προϊόν σας έχει πολλές λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία, τότε θα πρέπει να κάνετε ένα καλό ζουμ, καθαρό σε αυτές τις λεπτομέρειες και να τις φωτογραφίσετε ξεχωριστά.

Ενώ αν έχετε ένα μεγάλο αντικείμενο, όπως ένα έπιπλο ή ένα ρούχο, είναι σημαντικό να τραβήξετε μια φωτογραφία από μακριά, προκειμένου να αποτυπώσετε επαρκώς την ομορφιά του προϊόντος!

Τραβήξτε πολλές λήψεις κάθε αντικειμένου, έτσι ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να δουν πώς φαίνεται ένα στοιχείο από πολλές και διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε ένα φόρεμα, τότε τραβήξτε φωτογραφία από μακριά ώστε να αναδείξετε την εφαρμογή και το style του φορέματος. Μια κοντινή λήψη είναι εξίσου σημαντική ώστε να αποτυπώσει σημαντικές λεπτομέρειες του φορέματος (φερμουάρ, κουμπιά κοκ) αλλά και την ποιότητα του υφάσματος (σατέν βαμβακερό, τούλινο κοκ).

3. Αποκτήστε το σωστό φωτισμό (όσο πιο φυσικός, τόσο το καλύτερο)

Για την τέλεια φωτογραφία, τον βασικότερο ρόλο τον έχει ο φωτισμός σας! Τα έντονα λαμπερά φώτα θα βοηθήσουν στην εμφάνιση των προϊόντων σας.

Το φυσικό φως, το φως του ήλιου, είναι το βέλτιστο φως για τη λήψη των φωτογραφιών σας. Τραβήξτε φωτογραφίες τα προϊόντα σας έξω, μια ηλιόλουστη ημέρα ή τραβήξτε τις φωτογραφίες σας κοντά σε ένα μεγάλο, ανοιχτό παράθυρο. Προσοχή με τις λάμπες φθορίου και το άσπρο φως, γιατί κάνει τις φωτογραφίες να δείχνουν ξεθωριασμένες και αδιάφορες.

Εάν θέλετε να διασφαλίσετε την υψηλότερη ποιότητα των φωτογραφιών σας, τότε ίσως θα πρέπει να επενδύσετε σε ορισμένα επαγγελματικά φώτα.

Μπορεί ο επαγγελματικός φωτισμός να φαντάζει στα μάτια σας κάτι το απρόσιτο οικονομικά, θα βρείτε όμως τα πάντα στην αγορά με λίγο ψάξιμο. Επενδύστε σε ένα σετ επαγγελματικού φωτισμού, γιατί θα σας βοηθήσει πραγματικά με την ποιότητα των φωτογραφιών σας, εάν και εφόσον τα προϊόντα σας είναι πολύ δύσκολο να στηθούν και φωτογραφηθούν αλλού. Θα αποκτήσετε άκρως ανταγωνιστική εμφάνιση, που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στην αγορά ανάμεσα στους ανταγωνιστές σας!

4. Φανταστείτε το σκηνικό σας

Κατά τη λήψη των φωτογραφιών σας, είναι σημαντικό να έχετε το ιδανικό σκηνικό για εξαιρετικές εικόνες προϊόντων. Στις εννέα φωτογραφίες από τις δέκα, το προϊόν σας θα πρέπει να είναι το μόνο πράγμα στη λήψη σας.

Προσπαθήστε να αποφύγετε ένα γεμάτο φόντο με άλλα προϊόντα που μπορεί να τραβούν την προσοχή από το κεντρικό προϊόν που

προσπαθείτε να προωθήσετε. Προσπαθήστε να βρείτε το σημείο εκείνο

που δεν προκαλεί καθόλου σκιές στο προϊόν σας, για να το κάνετε να

ξεχωρίζει!

Εάν προωθείτε ένα μικρό σε μέγεθος είδος, τότε μπορείτε να αποκτήσετε ένα πιο ενδιαφέρον φόντο. Για παράδειγμα, εάν φωτογραφίζετε ένα κόσμημα τότε μπορείτε να το τοποθετήσετε επάνω σε ένα όμορφο μπολ για κοντινό πλάνο ή επάνω στη σελίδα ενός vintage βιβλίου.

 

5. Επιλέξτε τα σωστά μοντέλα που εκπροσωπούν κατάλληλα το brand σας

Σύμφωνα πάντα με το προϊόν σας, η χρήση ενός φυσικού μοντέλου μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην προώθηση του προϊόντος. Εάν πουλάτε προϊόντα όπως ρούχα, αξεσουάρ μαλλιών, μακιγιάζ ή παπούτσια – οτιδήποτε δηλαδή θα φορούσε κάποιος, τότε ένα φυσικό μοντέλο είναι ζωτικής σημασίας για να βοηθήσει τον πελάτη να πάρει μια ιδέα για το πώς θα φαίνεται το προϊόν επάνω του, αλλά και πώς φοριέται. Μπορείτε ακόμη, να δώσετε ιδέες styling!

Όταν επιλέγετε ένα μοντέλο, σκεφτείτε προσεκτικά το είδος του μοντέλου που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε.

Πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι η επιλογή μοντέλων που αντιπροσωπεύουν την ομορφιά και την ποικιλομορφία που βλέπουμε στην καθημερινή μας ζωή, κερδίζει πολύ μεγαλύτερη εκτίμηση και έγκριση από πιθανούς πελάτες από ό, τι το πρότυπο μοντέλο ομορφιάς.

Το κλειδί για την επιτυχία του brand σας, είναι να διασφαλίσετε ότι ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Η μετάβαση για πιο διαφορετικά και λιγότερο συμβατικά μοντέλα, θα βοηθήσει τα προϊόντα σας να ξεχωρίζουν ανάμεσα σε μια πληθώρα προϊόντων που αντιπροσωπεύονται από συμβατικά όμορφα μοντέλα, τυποποιημένα. Αυτά όσων αφορά ρούχα, μαγιό, εσώρουχα κοκ.. Αν πρόκειται για κοσμήματα, επιλέξτε έναν “καθαρό” και όμορφο λαιμό για το κολιέ σας, ένα χέρι με περιποιημένα άκρα για τα δαχτυλίδια κοκ. Μην κάνετε υπερβολές, προσπαθήστε να παραμένετε τυπικοί και να έχετε μία ίδια γραμμή για όλα σας τα προϊόντα. Έτσι, θα περνάτε ένα συγκεκριμένο μήνυμα στον αγοραστή και δεν θα τον μπερδεύετε.

6. Επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας (τόσο, όσο πρέπει)

Εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε άμεσα επαγγελματικό φωτισμό, μην ανησυχείτε! Δεν είναι πάντοτε απαραίτητος για μια υπέροχη φωτογραφία προϊόντος.

Εάν τραβάτε φωτογραφίες σε λιγότερο από τον ιδανικό φωτισμό, μπορείτε εύκολα να τις καθαρίσετε χρησιμοποιώντας το σωστό λογισμικό επεξεργασίας. Υπάρχουν πολλά δωρεάν προγράμματα με δυνατότητα λήψης στο διαδίκτυο, καθώς και το κλασικό Photoshop.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό επεξεργασίας φωτογραφιών για να διαποτίσετε τα χρώματα των αντικειμένων σας – ιδανικό αν θέλετε να επισημάνετε μια έντονη απόχρωση. Μπορείτε επίσης να τροποποιήσετε τον φωτισμό και τις σκιές σε μια φωτογραφία, να απαλλαγείτε από τυχόν ανεπιθύμητες λάμψεις και να μειώσετε τις σκιές.

Μην υπερβάλλετε και μην αλλοιώσετε την αρχική σας φωτογραφία. Μιλάμε για απλές αλλαγές, που θα κάνουν τη διαφορά και θα αναδείξουν το προϊόν σας:

…by founderu.selz.com

7. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας έχουν το ίδιο μέγεθος στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα!

Κατά τη δημοσίευση των εικόνων των προϊόντων σας στο διαδίκτυο, φροντίστε να τις περικόψετε και να τις αλλάξετε μέγεθός, ώστε να έχουν το ίδιο για την ολοκληρωμένη παρουσίασή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας έχουν το ίδιο μέγεθος. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να εμφανίζονται καλά οργανωμένες και με επαγγελματική όψη στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Εάν οι εικόνες των προϊόντων σας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διατίθενται σε διάφορα μεγέθη, τότε οι πελάτες σας θα δυσκολευτούν να περιηγηθούν εύκολα στα προϊόντα που έχετε. Οι φωτογραφίες μπορούν εύκολα να επεξεργαστούν έτσι ώστε να έχουν το ίδιο μέγεθος χρησιμοποιώντας ένα τυπικό πρόγραμμα επεξεργασίας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Photoshop, μια εφαρμογή στο κινητό σας όπως το Polish ή online στον browser του υπολογιστή σας χρησιμοποιώντας για παράδειγμα το Pixlr.