Επιχείρηση Ιδέες & Λύσεις

4 σημάδια που δείχνουν ότι οι φωτογραφίες των προϊόντων σας χρειάζονται ανανέωση

Υπάρχουν πολλά πράγματα που βοηθούν στην ανάπτυξη ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος χειροποίητων ειδών, όμως οι φωτογραφίες των προϊόντων σας είναι σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα!

Όταν βγάζετε φωτογραφίες τα προϊόντα σας, δημιουργείτε το μέσο που κάνει τους ανθρώπους να κλικάρουν και να επισκεφθούν τη σελίδα σας. Ακόμα κι αν έχετε το καλύτερο SEO για τον ιστότοπό σας, αν οι φωτογραφίες των προϊόντων σας δεν παροτρύνουν τους αγοραστές να προχωρήσουν σε αγορά, δεν υπάρχει περίπτωση να κλικάρουν τα προϊόντα σας.

Αυτό σημαίνει πως χωρίς τις κατάλληλες φωτογραφίες, όλες οι προσπάθειες προώθησης προϊόντων, το SEO και άλλες στρατηγικές επισκεψιμότητας και διαφήμισης που χρησιμοποιείτε, δεν πρόκειται να αποδώσουν…

Πώς μπορείτε να καταλάβετε όμως ότι οι φωτογραφίες των προϊόντων σας χρειάζονται ανανέωση;

Γιατί είναι τόσο σημαντικές οι φωτογραφίες των προϊόντων σας;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε για τα προϊόντα σας είναι τόσο σημαντικές. Καταρχήν είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνει τους ανθρώπους να κλικάρουν στο προϊόν σας.

Όταν οι άνθρωποι αναζητούν κάτι στο διαδίκτυο και βλέπουν μπροστά τους μια σελίδα γεμάτη με φωτογραφίες, για να επιλέξουν (εικόνες της google), η φωτογραφία σας θα πρέπει ξεχωρίζει! Δεν μπορούν να δουν λεπτομέρειες έτσι απλά με μία φωτογραφία, άρα εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς αν θα κλικάρουν και θα έρθουν στο μαγαζί σας για να δουν περισσότερα.

Οι φωτογραφίες των προϊόντων σας σάς βοηθούν επίσης να πουλάτε σε πιο υψηλές τιμές, επειδή βοηθούν στην ενίσχυση της αξίας των προϊόντων σας. Ακόμα κι αν έχετε τραβήξει υπέροχες και επαγγελματικές φωτογραφίες, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι αυτή που ήταν κορυφαία φωτογραφία πριν από 5 χρόνια, μπορεί φέτος να μην λειτουργεί το ίδιο καλά. Πρέπει να παραμένετε στην κορυφή της τελευταίας τάσης του διαδικτύου και να διατηρείτε τις καταχωρίσεις σας (περιγραφές προϊόντος κλπ) ενημερωμένες.

Καλό είναι να τραβάτε νέες φωτογραφίες για τα προϊόντα σας κάθε τόσο, για να είστε σίγουροι ότι εξακολουθούν να φαίνονται αλλά και να είναι επίκαιρες. Οι ανταγωνιστές σας είτε βελτιώνονται, είτε είναι νέοι στην αγορά και γνωρίζουν τις τελευταίες τάσεις και ακολουθούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα φωτογραφίας, επομένως είναι σημαντικό να ανεβείτε επίπεδο για να βεβαιωθείτε ότι το κατάστημά σας ή τα προϊόντα σας δεν φαίνονται παλιομοδίτικα.

Πώς αξιολογούμε όμως τις φωτογραφίες μας για να αποφασίσουμε τελικά αν χρειάζονται ανανέωση;

1. Οι φωτογραφίες των προϊόντων σας τραβήχτηκαν αρκετό καιρό πριν

Μπορεί να έχετε μερικές παλιές φωτογραφίες που είναι πραγματικά πολύ καλές, αλλά έχετε και κάποιες που δεν έχουν την ποιότητα που θα είχαν αν τις τραβούσατε σήμερα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι έχετε βελτιωθεί πάρα πολύ από τότε που τραβήξατε αυτές τις φωτογραφίες. Ίσως έχετε καταχωρήσει πολλά προϊόντα από τότε και έχετε αποκτήσει μεγαλύτερη εμπειρία με τη φωτογράφηση. Μπορεί πλέον να έχετε καλύτερο εξοπλισμό, μια πιο ακριβή και καλύτερη φωτογραφική μηχανή, καλύτερο φωτισμό ή βελτιωμένο φόντο ή φόντο κατάλληλο για τις φωτογραφίες των προϊόντων σας. Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν, μπορεί να υπάρχουν παλαιότερες φωτογραφίες στο κατάστημά σας που δεν είναι τόσο καλές όσο οι νέες που τραβήξατε πρόσφατα. Ξεχωρίζουν ή φαίνονται παλιές και δεν λαμβάνουν πλέον τα κλικ και τη δημοσιότητα που θα θέλατε.

Μπορεί επίσης να έχετε παρατηρήσει ότι ένα από τα προϊόντα σας έκανε καλές πωλήσεις, αλλά πλέον έχει “πέσει”. Αυτό φυσικά μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, αλλά αν οι φωτογραφίες σας φαίνονται και είναι και λίγο πιο παλιές σε σύγκριση με πρόσφατα προϊόντα ή σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας, πρέπει οπωσδήποτε να επαναλάβετε αυτές τις λήψεις για τα συγκεκριμένα προϊόντα και να δώσετε έναν αέρα ανανέωσης. Προτού επαναλάβετε τη διαδικασία φωτογράφισης όλων των προϊόντων σας, είναι σημαντικό να παρατηρήστε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας με τις φωτογραφίες τους, γιατί στόχος σας είναι να ανεβείτε επίπεδο στα τρέχοντα πρότυπα και τις τάσεις του διαδικτύου.

2. Χρησιμοποιείτε αποκλειστικά λευκό φόντο για τα προϊόντα σας

Ο επόμενος λόγος που μπορεί να χρειαστεί να τραβήξετε νέες φωτογραφίες των προϊόντων σας, είναι ότι χρησιμοποιείτε αποκλειστικά ή κυρίως το λευκό φόντο για τις φωτογραφίες σας.

Το λευκό φόντο ήταν αποδεκτό σε διάφορες πλατφόρμες και γενικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην πραγματικότητα, ένα λευκό φόντο βοηθά αρκετά σε μια ομοιογένεια προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά πλέον δεν ισχύει αυτό 100%

Εάν χρησιμοποιείτε κυρίως λευκό φόντο, οι φωτογραφίες σας χρειάζονται σίγουρα ανανέωση! Μπορεί βέβαια να υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που ένα λευκό φόντο είναι απαραίτητο. Αλλά στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν είναι απαραίτητο, γιατί δεν είναι πλέον η κατάλληλη τακτική για να πουλήσετε χειροποίητα προϊόντα!

Είναι αρκετά δύσκολο να βγάλετε φωτογραφίες σε λευκό φόντο από τεχνική άποψη. Σίγουρα πολλοί από εσάς έχετε προσπαθήσει πολύ με αυτό, ώστε να μην αλλάζει τα χρώματα του προϊόντος σας και να είναι τέλεια λευκό και κυρίως χωρίς σκιές. Ένα εντελώς λευκό φόντο, δεν μεταφέρει συναισθήματα, που είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να κάνετε τους ανθρώπους να κλικάρουν στη φωτογραφία σας και να επισκεφθούν το προϊόν σας.

Αν λοιπόν οι καταχωρίσεις σας έχουν κυρίως λευκό φόντο, είναι ένας λόγος να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανανέωσης του καταστήματός σας σήμερα!

Μια ιδέα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, είναι ένα απλό έγχρωμο φόντο που να ταιριάζει με την επωνυμία σας. Έτσι, εάν η επωνυμία σας έχει μια χαρούμενη αύρα, θα μπορούσατε να έχετε ένα ροζ ή κίτρινο φόντο, ή αν έχει μια ήρεμη και γήινη ατμόσφαιρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πράσινο, μπλε και καφέ – ή τα πραγματικά χρώματα της επωνυμίας σας απευθείας εάν λειτουργούν καλά με τα προϊόντα σας και προσφέρουν αρκετή αντίθεση μεταξύ του φόντου και του προϊόντος.

3. Lifestyle, μοντέλα ή σκηνικά!

Η μεγάλη αλλαγή από τις φωτογραφίες σε λευκό φόντο στις φωτογραφίες lifestyle, οφείλεται κυρίως στο ότι οι άνθρωποι συνήθισαν να βλέπουν φωτογραφίες lifestyle ή φωτογραφίες με σκηνικά ή με μοντέλα στο Instagram. Το Instagram μας έμαθε να σκεφτόμαστε σαν “περιοδικό”, με την έννοια ότι πουλάμε έναν τρόπο ζωής, όχι ένα προϊόν.

Όλες οι φωτογραφίες που βλέπαμε αρχικά στο Instagram, είναι αυτές που βλέπουμε τώρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις καταχωρίσεις προϊόντων, και έτσι πρέπει να κάνετε και εσείς! Αν μου πουλάς μια κούπα, βάλε λίγο καφέ μέσα και ένα αχνιστό κρουασάν δίπλα για να με κάνεις να νιώσω την πραγματική αίσθηση που θα έχω όταν πίνω τον καφέ μου και φάω το κρουασάν μου! Σκεφτείτε μόνο πόσα περισσότερα κλικ θα λάβει αυτή η φωτογραφία, σε σύγκριση με μια φωτογραφία με μια απλή κούπα στη μέση με λευκό φόντο τριγύρω. Έτσι, αν δεν χρησιμοποιείτε σκηνικά, μοντέλα ή lifestyle λήψεις, ήρθε η ώρα να προσθέσετε αυτό το στυλ φωτογραφιών στη λίστα σας. Ένα άλλο πράγμα που έχει αλλάξει είναι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα μοντέλα για την προβολή προϊόντων, όπως τα κοσμήματα.

4. Δεν χρησιμοποιείτε γραφικά και επεξηγήσεις

Ο τελευταίος λόγος που οι φωτογραφίες σας μπορεί να χρειάζονται ανανέωση, είναι ότι δεν χρησιμοποιείτε καθόλου γραφικά. Τα γραφικά σε μια φωτογραφία μπορεί να είναι κάτι που δημιουργείτε και μετατρέπετε σε μορφή αρχείου JPEG για να ανεβάσετε στις εικόνες της γκαλερί του προϊόντος σας ή μπορεί να είναι μια φωτογραφία με κείμενο, βέλη, επεξηγήσεις κ.λπ. για να εξηγήσετε τα χαρακτηριστικά και τη χρήση του προϊόντος σας. Και τα δύο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μεταδώσετε σημαντικές πληροφορίες που υπάρχουν στην περιγραφή του προϊόντος, για το λόγο του ότι δεν διαβάζουν πολλοί την περιγραφή σας ή δεν έχουν χρόνο να διαβάσουν ένα κατεβατό επεξήγηση. Απλοποιείται επίσης η διαδικασία παραγγελίας, γεγονός που κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται σίγουροι για το τι πρόκειται να αγοράσουν και πώς να το παραγγείλουν.

πηγή: tizzit.co