Marketing

Το Pinterest για τα καταστήματα χειροποίητων ειδών: Πώς να φτιάξετε περισσότερα pin σε λιγότερο χρόνο

Πώς να φτιάξετε περισσότερα pin σε λιγότερο χρόνο

Η αλήθεια είναι ότι το Pinterest έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και την καθημερινότητά μας. Έχει εφαρμόσει κάποιες σοβαρές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας του. Πλέον, φαίνεται να εστιάζει στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα, πράγμα που αλλάζει αρκετά τα πράγματα έως τώρα. Και εφόσον μάλλον, όταν πρόκειται για τη χρήση του για την προώθηση του χειροποίητου καταστήματος και των προϊόντων σας με επιτυχία!

Εδώ, θα εξετάσουμε αυτές τις αλλαγές και τι σημαίνουν η κάθε μία ξεχωριστά:

  • Τι θα πρέπει να κάνετε για να παραμείνετε υγιής και να αποφύγετε την επισήμανση ως spammer.
  • Τι ακριβώς είναι τα …φρέσκα pins και αν θα πρέπει να εστιάσετε σε αυτά για να δείτε άνοδο στο Pinterest.
  • Πώς να δημιουργήσετε ένα σωρό τέτοια pin για κάθε ένα από τα χειροποίητα προϊόντα σας, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Χρησιμοποιώντας εύχρηστα εργαλεία!

1. Κύριες Αλλαγές που θα πρέπει να γνωρίζετε

Αρχικά, θα μιλήσουμε για αυτές τις αλλαγές.

Τι νέο υπάρχει και πώς επηρεάζει τη στρατηγική του χειροποίητου καταστήματος στο Pinterest;

Το Pinterest θέλει τώρα να επικεντρωθούμε περισσότερο στην ποιότητα “φρέσκου” περιεχομένου.

Ποιότητα και όχι ποσότητα!

Και τι σημαίνει αυτό;

Βασικές Αρχές

Παλιότερα η φάση ήταν “όσο περισσότερο “καρφιτσώνετε”, τόσο το καλύτερο”

  • Πλέον, συνιστάται να μην “καρφιτσώνετε” περισσότερα από 50 pin την ημέρα (συμπεριλαμβανομένων των δικών σας pin και άλλων ατόμων), καθώς κινδυνεύετε να οριστείτε spammer από το Pinterest.
  • Συνιστάται να “καρφιτσώσετε” ξανά το ίδιο pin σε έως 10 πίνακες. Είναι πιο σημαντικό να διαχωρίζετε τα pin σας σε ακριβείς πίνακες, αντί να “καρφιστώνετε” πολλά και σε άσχετους πίνακες. Θυμηθείτε, κάθε φορά που “καρφιτσώνετε” ένα pin σε έναν πίνακα, στέλνετε ένα σήμα στο Pinterest ότι “αυτό το pin” αφορά “αυτό το θέμα” – Το Pinterest ελέγχει τον τίτλο του πίνακα, τα άλλα pin στον πίνακα και σκέφτεται “εντάξει, αυτό είναι το συγκεκριμένο pin”.
  • Τέλος, συνιστάται να υπάρχει διάστημα παραμονής τουλάχιστον δύο ημερών μεταξύ των πινάκων. Έτσι, αν “καρφιτσώσετε” ένα pin σε έναν πίνακα τη Δευτέρα, θα πρέπει να περιμένετε έως την Τετάρτη για να το καρφιτσώσετε σε έναν άλλο πίνακα.

Άρα λοιπόν έχουμε:

  • 50 pin την ημέρα, μέγιστο
  • Καλύτερα να  παραμείνετε μεταξύ 15 με 25
  • Όχι περισσότεροι από 10 πίνακες ανά pin
  • Ελάχιστο διάστημα δύο ημερών μεταξύ πινάκων

Θα πρέπει να προσαρμόσετε τα παραπάνω, ώστε να δημιουργήσετε τη δική σας στρατηγική, η οποία θα εξαρτάται αποκλειστικά από το πόσα προϊόντα έχετε και πόσα pin μπορείτε να δημιουργήσετε.

Αν είχατε συνηθίσει να “καρφιτσώνετε” κάθε μέρα όλη μέρα, αυτό θα σας φανεί δύσκολο!

Αυτό όμως δε σημαίνει λιγότερη δουλειά… Αντί να “καρφιτσώσετε” πολύ, το Pinterest θέλει να δημιουργείτε “φρέσκαpin. Οπότε, αν θέλετε περισσότερα άτομα να δουν τα pin σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε νέα, φρέσκα pin.

2. Τι σημαίνει όμως “φρέσκα” pin;

Ένα “φρέσκο” pin είναι μια εικόνα ή ένα βίντεο που ποτέ πριν δεν καρφιτσώθηκε στο Pinterest! ΔΕΝ έχει σημασία η URL διεύθυνση, ο τίτλος ή η περιγραφή του pin, αρκεί να μην έχει “καρφιτσωθεί” ποτέ ξανά.

Ένα pin στο Pinterest απαρτίζεται από τα παρακάτω:

  • Μια εικόνα ή βίντεο
  • Έναν Τίτλο
  • Την Περιγραφή
  • URL  διεύθυνση ιστοσελίδας, στην οποία θα μεταφερθούν τα άτομα εάν κλικάραουν το pin

Άρα, έχουμε τα παρακάτω βασικά στοιχεία:

  • Φωτογραφία ή βίντεο ίδιου pin, με διαφορετική περιγραφή: ΟΧΙ “φρέσκο” ​​pin
  • Φωτογραφία ή βίντεο ίδιου pin, διαφορετικές URL διευθύνσεις: ΟΧΙ “φρέσκο” ​​pin
  • Διαφορετικά φωτογραφία ή βίντεο, ίδια URL διεύθυνση, ίδιος τίτλος ή περιγραφή: “ΦΡΕΣΚΟ” ​PIN
    Τι σημαίνει αυτό; Θα έχετε καταλάβει ήδη, ότι το σημαντικό είναι να έχετε περισσότερες νέες και διαφορετικές φωτογραφίες ή βίντεο, για το κάθε προϊόν σας, ξεχωριστά!

Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες εικόνες ή βίντεο για καθένα από τα προϊόντα σας.

Δε φτάνει όμως μόνο αυτό. Θα πρέπει επίσης να είναι εντελώς διαφορετικά τα pin μεταξύ τους.

Κάνοντας μικρές αλλαγές σε ένα γραφικό μόνο για να εξαπατήσετε το Pinterest, να σκεφτεί ότι είναι “φρέσκο” pin, είναι ανώφελο. Το θέμα εδώ, δεν είναι εξαπατήσετε το Pinterest, είναι να ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ, να κλικάρουν στα pin σας και να ψωνίζουν τα προϊόντα σας! Σωστά;

Για το λόγο αυτό, μην εστιάζετε αποκλειστικά σε αυτό που χρειάζεται το Pinterest για να θεωρήσει το pin σας ως “φρέσκο” pin, αλλά σκεφτείτε από την οπτική γωνία των αγοραστών: θα κοίταζαν 2 pin σας και θα σκέφτονταν πως είναι ολόιδια και δεν υπάρχει κάτι νέο.

Ας δούμε ένα παράδειγμα.

Αν είμαι στο Pinterest, ψάχνω κοσμήματα και αναζητώ μέσω της γραμμής αναζήτησης του Pinterest και βλέπω 2 pin στα αποτελέσματα που μοιάζουν με αυτό:

Δεν θα έλεγα “Αχ τι ωραίο προϊόν με διαφορετικά χρώματα”… Αλλά ούτε και ο πελάτης θα έμπαινε στη διαδικασία να το κλικάρει, γιατί δεν είναι και τόσο δελεαστικό..

Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει pin που είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ διαφορετικά, ώστε να μπορείτε να “δελεάσετε” πιθανούς αγοραστές με διαφορετικά γραφικά για το ίδιο προϊόν, όπως τα δύο παραδείγματα παρακάτω:

Είναι πραγματικά δελεαστικά και διαφορετικά μεταξύ τους!

Είναι ΠΟΛΥ σημαντικό να έχετε διαφορετικές φωτογραφίες και γραφικά, στο ίδιο προϊόν. Διαφορετικά σχέδια, θα προσελκύσουν διαφορετικούς αγοραστές.

Εάν χρησιμοποιείτε και κείμενο στις φωτογραφίες ή τα βίντεό σας, με το διαφορετικό κείμενο θα στοχεύσετε σε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά.

Δημιουργήστε ελεύθερα, φτιάξτε σούπερ γραφικά και “καρφιτσώστε” στους πίνακές σας!

3. Πώς να δημιουργήσετε “φρέκσα” pin στο …άψε σβήσε!

Αρχικά, ρυθμίζετε τα πρότυπα σχεδιασμού προετοιμασίας που μπορείτε χρησιμοποιείτε ξανά και ξανά. Έτσι, θα μπορείτε να μετατρέψετε κάθε νέο προϊόν σε πολλά νέα, “φρέσκα” pin, πολύ πιο γρήγορα και χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κάτι όντως νέο from the scratch κάθε φορά.

Πρώτο Βήμα

Το πρώτο βήμα ξεκινά όταν τραβάτε φωτογραφίες τα προϊόντα σας!

Bεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα μερικές κάθετες φωτογραφίες. Μην σκέφτεστε μόνο “τετράγωνο για Instagram ή μικρογραφία”. Τραβήξετε φωτογραφίες τα προϊόντα σας, έχοντας κατά νου και το Pinterest, διασφαλίζοντας έτσι υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθετα και πάντα να έχετε εικόνες υψηλής ποιότητας: καλά φωτισμένες, με υψηλή ευκρίνεια.

Δεύτερο Βήμα

Δημιούργησε διαφορετικά templates με το ίδιο προϊόν και διαφορετικές φωτογραφίες!

Έτσι, θα έχεις αμέσως 4 νέα “φρέσκα” pin με μόνο μία φωτό!

Για το παράδειγμά μας, θα δημιουργήσουμε pin για μερικά προϊόντα, ώστε να δείτε διαφορετικές εκδοχές προτύπων! Παρακάτω παραθέτω 4 φωτογραφίες με διαφορετικά προϊόντα, εσείς θα φτιάξετε για το ένα προϊόν σας, 4 διαφορετικά πρότυπα.

Για να τα φτιάξω, χρησιμοποίησα το Canva το αγαπημένο μου online πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών και όχι μόνο!

Τρίτο Βήμα

Σε αυτό το βήμα, απλά ανανεώνετε τα πρότυπά σας με άλλες φωτογραφίες και έχετε στο λεπτό, ακόμα 4 νέα “φρέσκα” pin!

Θα παρατηρήσατε εδώ, ότι παραμένοντας στον περιορισμό των αρχικών προτύπων, δεν άλλαξα τίποτα άλλο, παρά μόνο την κύρια εικόνα του προϊόντος μου, αλλά και τυχόν χρώματα, τις γραμματοσειρές και το κείμενο στα γραφικά αν χρειαστεί, ώστε να ταιριάζει όλη η εικόνα με τα χρώματά μου. Με τον τρόπο αυτό, προσφέρετε μεγάλη ποικιλία για τους αγοραστές του Pinterest για ένα και μόνο προϊόν! Δεν είναι υπέροχο;

Τέταρτο Βήμα

Σε αυτό το βήμα, φτιάχνουμε collage με φωτογραφίες ενός προϊόντος. Γι’ αυτό, μην ξεχνάτε να τραβάτε πολλές και διαφορετικές φωτογραφίες του προϊόντος σας. Έτσι, θα έχετε την ευχέρεια να φτιάξετε διάφορα collage όπως παρακάτω:

Πέμπτο Βήμα

Το τελευταίο μας βήμα: Δημιουργήστε 3 διαφορετικά templates με βάση pin με βιντεάκια!

Πριν σκεφτείτε “Δεν έχω χρόνο για βίντεο!” – μπορείτε να δημιουργήσετε pin βίντεο χωρίς …πραγματικά βίντεο.

Φυσικά, είναι ιδανικό αν μπορείτε να τραβήξετε πραγματικά βίντεο με τα προϊόντα σας κατά τη φωτογράφηση, αλλά όπως μπορείτε να δείτε εδώ, χρησιμοποιώντας τις ίδιες διαδοχικές εικόνες που χρησιμοποιήσαμε στα παραδείγματα δημιουργήσαμε βίντεο, απλώς ζουμάροντας στο προϊόν!

Μην παραλείψετε αυτό το βήμα, όσο και αν μπορεί να σας δυσκολεύει και αρχίστε να χρησιμοποιείτε περισσότερα βίντεο στο Pinterest και παντού γενικά – γιατί τα βίντεο, είναι οι νέες φωτογραφίες!

Η δημιουργία των προτύπων θα σας πάρει περισσότερο από 20 λεπτά, αλλά μόλις γίνει αυτό, το μόνο που χρειάζεται πλέον για να δημιουργήσετε νέα pin και για άλλα προϊόντα, είναι να αλλάξετε τις εικόνες του προϊόντος σας, χρώματα και κείμενο. Δε χρειάζεται να σχεδιάστε μια νέα πλήρη διάταξη, για κάθε επόμενο προϊόν. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς, έχει ήδη τελειώσει!

Όταν έχετε χρόνο, δημιουργήστε ακόμα περισσότερα πρότυπα και πειραματιστείτε με ιδέες, χρώματα και γραμματοσειρές.

Μόλις έχετε σχεδιάσει όλες τις καρφίτσες σας και είστε έτοιμοι να τις προσθέσετε στο Pinterest – ποιο θα πρέπει να είναι το επόμενο βήμα σας;

Εξοικονομήστε ακόμα περισσότερο χρόνο, προγραμματίζοντας με online εργαλεία τα pin σας.

Καλή Αρχή λοιπόν, με τη νέα σας στρατηγική στο Pinterest! Θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα στα στατιστικά αν ακολουθήσετε τις παραπάνω οδηγίες.

Πώς να φτιάξετε περισσότερα pin σε λιγότερο χρόνο
Πώς να φτιάξετε περισσότερα pin σε λιγότερο χρόνο

 

πηγή: tizzit.co