Επιχείρηση Ιδέες & Λύσεις

Δημιουργικές Ιδέες για το πακετάρισμα των προϊόντων σας

Πώς να πακετάρω σωστά τα προϊόντα μου

Όταν ένας πελάτης αγοράζει κάτι από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, το δέμα του έχει πολύ δρόμο μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Μπορεί να τραντάζεται ή να πέσει κάτω, ακόμα και να τοποθετηθεί κάτι βαρύτερο επάνω του.

Η συσκευασία όμως, δεν προστατεύει μόνο τα προϊόντα σας κατά τη μεταφορά τους, αλλά επηρεάζει κατά πολύ τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν το brand σας οι πελάτες σας.

Τι λέει η συσκευασία σας για εσάς;

Σήμερα θα δούμε πώς να συσκευάζουμε τα προϊόντα μας σωστά και πώς να φτιάχνουμε συσκευασίες προϊόντων που ταιριάζουν στο brand μας. Θα δούμε πιο πέρα ​​από το κουτί και το χαρτόνι και θα δώσουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία που θα θέλουν πώς και πώς να μοιραστούν!

1. Πώς να επιλέξω τη σωστή συσκευασία προϊόντος

Η πρώτη δουλειά του υλικού συσκευασίας είναι η προστασία. Εάν τα προϊόντα σας φτάσουν σπασμένα ή κατεστραμμένα στον προορισμό τους, οι πελάτες σας θα απογοητευτούν και θα αρχίσουν οι επιστροφές στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Θα χρειαστείτε μια ανθεκτική συσκευασία ως εξωτερικό περιτύλιγμα όπως ένα ανθεκτικό χάρτινο κουτί και κάποιο υλικό προστασίας στο εσωτερικό, όπως πλαστικό περιτύλιγμα με φουσκάλες. Το είδος της συσκευασίας, καθορίζει και τα έξοδα αποστολής σας. 

  • Παραγγείλετε δείγματα συσκευασίας. Ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, σίγουρα θα θέλετε συγκεκριμένα υλικά συσκευασίας με το δικό σας λογότυπο ή σχέδιο. Καλό είναι να παραγγείλετε δείγματα σε διαφορετικά μεγέθη και από διάφορους προμηθευτές πριν αποφασίσετε.

 

  • Σκεφτείτε έξω από το κουτί“. Οι επενδυμένοι φάκελοι με χαρτί εξωτερικά και φουσκάλες εσωτερικά, προσφέρουν μια εναλλακτική λύση για μικρά αντικείμενα και ρούχα. Αυτά τα πακέτα είναι ελαφριά, και μπορείτε να διατηρήσετε τα έξοδα αποστολής σε χαμηλά επίπεδα. Είναι ιδανικά αν κάνετε τοπικές παραδόσεις με τα πόδια ή με το ποδήλατο!

 

  • Επιλέξτε 3 – 4 διαφορετικά μεγέθη. Έτσι, θα είστε προετοιμασμένοι για τις περισσότερες παραγγελίες. Εάν ένας πελάτης αγοράσει για παράδειγμα τρία μικρά ξύλινα κουτιά από εσάς, θα τα στείλετε ξεχωριστά ή θα χρησιμοποιήσετε ένα τεράστιο κουτί για κάτι μικρό. Ας έχετε λοιπόν τη δυνατότητα επιλογής.

Τεστάρετε τη συσκευασία αποστολής

Μια καλή συσκευασία μπορεί να ανοίξει εύκολα χωρίς να καταστρέψει τα προϊόντα στο εσωτερικό.

Δείτε πώς μπορείτε να τεστάρετε τη συσκευασία των προϊόντων σας:

  • Συσκευάστε και σφραγίστε μερικά κουτιά όπως θα κάνατε για έναν πελάτη σας. Τώρα, προσπαθήστε να τα ανοίξετε. Μπορείτε να το κάνετε; Τι θα συμβεί αν χρησιμοποιείτε το ψαλίδι ή το μαχαίρι της κουζίνας; Ζητήστε από τους φίλους σας και την οικογένειά σας να το κάνουν και πείτε τους να μην είναι και πολύ προσεκτικοί…

 

  • Ρίξτε ένα συσκευασμένο πακέτο σας στο πάτωμα και μετά βάλτε το για λίγο κάτω από τρεχούμενο νερό. Αυτό θα σας δείξει πόσο σταθερό και πόσο ανθεκτικό στο νερό είναι το πακέτο σας τελικά. Μπορείτε, για παράδειγμα αν χρειάζεται να προσαρμόσετε το εξωτερικό περιτύλιγμα του πακέτου σας ή να προσθέσετε ένα αδιάβροχο εσωτερικό στρώμα επάνω στο προϊόν.

 

  • Στείλτε ένα πακέτο στον εαυτό σας. Δείτε πώς φαίνονται τα αντικείμενά σας όταν φτάνουν. Μήπως έσπασαν ή υπέστησαν ζημιά κατά τη μεταφορά; Τι πήγε στραβά στον γύρο των δοκιμών σας; Ίσως χρειαστεί να τροποποιήσετε τη συσκευασία σας ή ακόμη και να προσθέσετε οδηγίες ανοίγματος στο εξωτερικό του κουτιού για να βοηθήσετε τους πελάτες να το ανοίξουν με ασφάλεια.

2. Πώς να φτιάξω συσκευασίες προϊόντων που θα κάνουν το brand μου να ξεχωρίζει

Ο πελάτης σας είναι κατενθουσιασμένος με την παραγγελία του! Εάν το λογότυπό σας είναι ευδιάκριτo επάνω στο πακέτο, αυτή θα είναι η πρώτη στιγμή που θα πει “Wow! Έφτασε η παραγγελία μου! “

Ένα άλλο πλεονέκτημα για μια επώνυμη συσκευασία, είναι ότι το brand σας παραμένει ορατό κατά τη μεταφορά του πακέτου ακόμα και αν το κουτί επαναχρησιμοποιηθεί. Οι πελάτες σας που θα δουν ένα παρόμοιο κουτί στο σπίτι ενός φίλου, θα το αναγνωρίσουν αμέσως ενισχύοντας έτσι τα συναισθήματά τους για εσάς και το brand σας.

Έρευνες δείχνουν πως μια όμορφη συσκευασία ενεργοποιεί το αίσθημα της ικανοποίησης και της ανταμοιβής στον ανθρώπινο εγκέφαλό μας.

Επιλέξτε τα χρώματα σας

Το να γίνετε δημιουργικοί με το σχεδιασμό της συσκευασίας σας, μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε ακόμα και αν πρόκειται για μια τυπική συσκευασία. Οι περισσότεροι προμηθευτές θα σας προσφέρουν κουτιά σε χρώματα που ταιριάζουν με τα χρώματα του brand σας και της ιστοσελίδας σας. Εάν τα κουτιά αυτά είναι πολύ ακριβά, εξερευνήστε όλα τα μέρη της συσκευασίας σας. Μπορείτε να σχεδιάσετε απλά τα δικά σας χαρτιά αφής και τις ταινίες της συσκευασίας ή τις κορδέλες με το λογότυπό σας ή τα χρώματά σας.

Επιλέξτε την εκτύπωση

Το λογότυπο σας θα εκτυπωθεί επάνω στο κουτί. Τα προφίλ σας στα κοινωνικά μέσα σας είναι επίσης καλό να αναγράφονται, υπενθυμίζοντας στους πελάτες να σας ακολουθούν και να κοινοποιούν ό, τι τους αρέσει για τα προϊόντα σας ή ακόμα και να ανεβάζουν ένα unboxing!

Μπορείτε επάνω στις συσκευασίες να εκτυπώσετε τη λέξη “Εύθραυστο – Fragile” εκτός από την αυτοκόλλητη ταινία που απαιτείτε, όταν πρόκειται να αποστείλετε κάτι ειδικό και ευαίσθητο ή ό, τι άλλο εσείς επιθυμείτε, όπως “handle with care” κοκ.

Επιλέξτε ανακυκλώσιμα, φιλικά προς το περιβάλλον υλικά συσκευασίας

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να προσθέσετε προστατευτικό στρώμα ανάμεσα σε δύο διαφορετικά προϊόντα σε μια συσκευασία, επιλέξτε growth paper. Αποτελείται από δύο στρώματα χαρτιού με φυτά ή σπόρους λουλουδιών. Ο πελάτης σας μπορεί να χρησιμοποιήσει το χαρτί περιτυλίγματος στην καλλιέργεια φυτών. Τέλειο;

3. Πώς να προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία unboxing που είχαν ποτέ

Με μια τυπική συσκευασία, ο πελάτης σας εστιάζει μόνο στο προϊόν που στέλνετε.

Προσθέτοντας όμως τις δικές σας πινελιές, μπορείτε να κάνετε το unboxing των πελατών σας μια σούπερ εμπειρία που οι μπορούν να ζήσουν ξανά, μόνο από τη δική σας επιχείρηση. Οι πελάτες σας συνδέουν αυτήν την εμπειρία τους με το brand σας.

Διαβάστε μερικές συμβουλές για να βεβαιωθείτε ότι όντως προσφέρετε την καλύτερη δυνατή unboxing εμπειρία στους πελάτες σας:

Κάντε την προσωπικότητα του brand σας να …λάμψει!

Εάν μετατρέψετε το unboxing των προϊόντων σας σε μια διασκεδαστική και συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες σας, θα νιώσουν τα ίδια συναισθήματα και με το brand σας.

Αμέτρητα δέματα αποστέλλονται σε βαρετά, καφέ κουτιά από χαρτόνι με το τυπικό ασπρόμαυρο αποδεικτικό στο εσωτερικό τους. Επομένως, είναι σχετικά εύκολο να κάνετε το δικό σας brand να ξεχωρίζει.

 

  • Συμπεριλάβετε ένα δωρεάν δείγμα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε στους πελάτες σας μεγαλύτερη αξία από ό, τι περίμεναν, να τραβήξετε την προσοχή τους και στα άλλα προϊόντα σας, ακόμη και να μειώσετε την πιθανότητα να επιστρέψουν την παραγγελία τους για κάποιο λόγο.

 

  • Προσθέστε έναν κωδικό έκπτωσης για την επόμενη παραγγελία τους. Θέλετε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας και να παραγγείλουν ξανά; Με έναν εκπτωτικό κωδικό θα ενισχύσετε την αφοσίωση τους και θα ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

 

  • Προσθέστε ένα χειρόγραφο προσωπικό σημείωμα. Όσο πιο μικρή είναι η επιχείρησή σας, τόσο μεγαλύτερο είναι το πλεονέκτημά σας. Συμπεριλάβετε στο πακέτο σας ένα χειρόγραφο σημείωμα “Ευχαριστώ” με κάθε παραγγελία! Είναι ένας δωρεάν και εύκολος τρόπος να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε μια ανθρώπινη σύνδεση μεταξύ σας.

Ενθουσιασμός με την πρώτη ματιά

Το δέμα σας έφτασε επιτέλους στον προορισμό του! Ανοίγεις το κουτί και (?) βλέπεις μια απόδειξη και από κάτω ένα Α4 με φόρμα επιστροφής; Καλύτερα αυτά να τα βάλετε στον πάτο της συσκευασίας και ας δει πρώτα ο πελάτης σας την παραγγελία του! Βάλτε πρώτα εγχειρίδια και άλλα χρήσιμα χαρτιά όπως το χειρόγραφο ευχαριστήριο μήνυμά σας. Οι πελάτες σας αν δουν ένα προϊόν και το κρατήσουν στα χέρια τους αρχικά, είναι λιγότερο πιθανό να θελήσουν να το επιστρέψουν. Είναι καλύτερο για τον πελάτη σας να σκεφτεί πρώτα το προϊόν και όχι την τιμή του ή το γεγονός ότι μπορεί να το επιστρέψει άμεσα και …πανεύκολα. Αναρωτηθείτε λοιπόν: “Αυτή η συσκευασία προκαλεί όντως ενθουσιασμό;”

Το πακετάρισμα των προϊόντων σας μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το να τα προστατεύει απλά

Η καλή συσκευασία κρατά τα προϊόντα σας ασφαλή και ακέραια. Η εξαιρετική συσκευασία σάς βοηθά να κερδίσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Φυσικά και θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν δεν θα υποστεί οποιαδήποτε ζημιά κατά τη μεταφορά του με το ταχυδρομείο. Όμως αν βλέπετε τη συσκευασία μόνο ως προστατευτικό υλικό και τίποτα άλλο, χάνετε μια εύκολη ευκαιρία προώθησης markting 😉

Πώς να πακετάρω σωστά τα προϊόντα μου

Πώς να πακετάρω σωστά τα χειροποίητα προϊόντα μου

7 Βήματα για την Τέλεια Φωτογραφία!