Marketing

Πόσο συχνά και πότε πρέπει να κοινοποιώ στα social media τα νέα της επιχείρησής μου;

Το Διαδίκτυο αλλάζει τις προδιαγραφές του καθημερινά προκαλώντας σύγχυση σε πολλά θέματα που μας αφορούν όπως και το πόσο συχνά  πρέπει να δημοσιεύουμε υλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποια social πρέπει να χρησιμοποιήσουμε σύμφωνα με το ύφος της επιχείρησής μας; Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύουμε περιεχόμενο; Και παίζει τελικά τόσο σημαντικό ρόλο η ώρα που θα δημοσιεύσουμε κάτι στα social;

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο μας για να λάβετε τις απαντήσεις σε βασικές ερωτήσεις σας σχετικά με το πόσο συχνά μπορείτε να δημοσιεύσετε στα social media για επαγγελματικούς λόγους και σύμφωνα με το ύφος της επιχείρησής σας:

Πόσο συχνά να κοινοποιώ στα social media; Μήπως το παρακάνω ή μήπως δεν είναι αρκετό;

Το πόσο συχνά κοινοποιείτε περιεχόμενο σταsocial media της επιχείρησής σας, θα εξαρτηθεί από συγκεκριμένους παράγοντες, όπως τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας που θα κοινοποιήσετε αλλά και το ύφος της κάθε πλατφόρμας που θα επιλέξετε (facebook, linkedIn κοκ)

Σε πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που λειτουργούν κυρίως με χρονολογική βάση, όπως είναι το Twitter, όσο πιο συχνά κοινοποιείτε περιεχόμενο, τόσο καλύτερα. Όσο περισσότερο δημοσιεύετε, τόσο περισσότερη προβολή θα αποκτήσετε. Όμως προσοχή με τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που βασίζονται σε αλγόριθμους. Εδώ, το ποιοτικό περιεχόμενο είναι βασικότερο από τη συχνότητα κοινοποίησης, άρα οι πολλές και υπερβολικές αναρτήσεις θα φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Αυτός ο εμπειρικός κανόνας αντιστοιχεί στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις έχουν προσαρμόσει τα χρονοδιαγράμματα δημοσίευσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κοινού.

Σύμφωνα με σχετική έκθεση (HubSpot 2022) οι έμποροι συνηθίζουν να αλλάζουν τη συχνότητα κοινοποίησης περιεχομένου στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ακολουθώντας την ιδιοσυγκρασία της κάθε πλατφόρμας.

πόσο συχνά πρέπει να κοινοποιώ στα social

Παρακάτω, θα αναλύσου τις περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και τον βέλτιστο αριθμό κοινοποιήσεων  κάθε εβδομάδα.

Κατεβάστε και εκτυπώστε τον πίνακά μας που αφορά την κοινοποίηση στα αγαπημένα μας κοινωνικά μέσα. Καρφιτσώστε τον στο γραφείο σας και συμβουλευτείτε τον καθημερινά, πριν την πρώτη σας κοινοποίηση.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα κοινοποίησης στο Twitter;

Ο χρόνος εδώ δεν έχει σημασία.

Παρατηρείται κάποια αύξηση στα κλικς στο τέλος και στην αρχή της ημέρας. Ωστόσο, βλέπουμε επίσης μικρότερο όγκο tweets κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, επομένως δεν αποτελεί στατιστική τάση.

Η εστίασή σας στο Twitter πρέπει να είναι στο περιεχόμενο, όχι στην ώρα της ημέρας. Δημοσιεύστε στο Twitter όποτε σας βολεύει.

Ποια είναι η καλύτερη μέρα για να ποστάρω στο Twitter;

Για τα περισσότερα tweets, δεν υπάρχει διαφορά όσον αφορά την ημέρα της εβδομάδας που δημοσιεύετε κάτι στο αγαπημένο σας κοινωνικό μέσο.

Για περισσότερο viral tweets, θα μπορούσε να υπάρχει κάποια διαφορά την Κυριακή, τη Δευτέρα ή την Τρίτη, αλλά όπως και με την κατάλληλη ώρα της ημέρας, δεν παίζει σημαντικό ρόλο.

Ποια είναι η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Twitter;

Το Twitter εξακολουθεί να είναι ως επί το πλείστον ένα χρονολογικό κοινωνικό δίκτυο. Πράγμα που σημαίνει ότι όσο περισσότεροι επιχειρηματίες κοινοποιείτε, τόσο μεγαλύτερη προβολή και συνολικά κλικ θα αποκτήσουν οι αναρτήσεις σας.

Στο Twitter, η κοινοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων, είναι και καλύτερη.

Πότε είναι η καλύτερη ώρα κοινοποίησης στο LinkedIn;

Ενώ ο μέσος αριθμός των κλικ δεν έχει σημαντική διαφορά, φαίνεται να υπάρχει μια μικρή πτώση για περιεχόμενο που δημοσιεύεται αργά το απόγευμα, μετά τις 5 μ.μ.

Θα πρέπει λοιπόν να προγραμματίζετε τις αναρτήσεις σας στο LinkedIn κατά τις εργάσιμες ώρες (εξάλλου, είναι μια πλατφόρμα επαγγελματικής δικτύωσης), αλλά θα πρέπει να εστιάσετε στο περιεχόμενο και όχι στην ώρα της ημέρας.

Ποια είναι η καλύτερη μέρα για κοινοποίηση στο LinkedIn;

Οι αναρτήσεις που δημοσιεύονται Δευτέρα, Σάββατο και Κυριακή στο LinkedIn, δεν έχουν την ίδια απόδοση με τις αναρτήσεις που δημοσιεύονται Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή.

Η Τρίτη και η Τετάρτη είναι ιδιαίτερα καλές ημέρες για αναρτήσεις στο LinkedIn.

Ποια είναι η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο LinkedIn;

Το LinkedIn δεν θέλει οι αρχικές των χρηστών να κατακλύζονται από αναρτήσεις της ίδιας εταιρείας, επομένως η δεύτερη ανάρτηση την ίδια ημέρα που δημοσιεύει ένας επιχειρηματίας, μπορεί να έχει άσχημη επίπτωση και για την απόδοση της πρώτης σας ανάρτησης.

Για σελίδες με τουλάχιστον 100 ακόλουθους, οι δύο πρώτες αναρτήσεις στο LinkedIn την εβδομάδα θα φέρουν συνήθως δύο κλικ η καθεμία. Ωστόσο, η δέκατη ανάρτηση σε μια εβδομάδα, θα αποδώσει περίπου 0,5 κλικ.

Η οριακή αποτελεσματικότητα της δημιουργίας περιεχομένου για το LinkedIn, μεγιστοποιείται σε δύο δημοσιεύσεις την εβδομάδα.

Επομένως, το ιδανικό είναι να κοινοποιείτε από δύο έως πέντε φορές την εβδομάδα στο LinkedIn για να λαμβάνετε τη μέγιστη δυνατή αξία από το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο αλλά και για τον χρόνο που αφιερώνεται για τη δημιουργία νέου περιεχομένου.

Πότε είναι η καλύτερη ώρα κοινοποίησης στο Facebook;

Οι περισσότερες αναρτήσεις στο Facebook δεν πάνε πολύ καλά. Έχετε όμως υπόψιν, ότι υπάρχει τεράστια μεταβλητότητα στην αρχή αλλά και στο τέλος της ημέρας.

Προτείνουμε να εστιάσετε στο περιεχόμενο σας και όχι στην ώρα της ημέρας κατά τη δημοσίευση μιας ανάρτησης.

Ποια είναι η καλύτερη μέρα για κοινοποιήσεις στο Facebook;

Δεν υπάρχει ιδανική μέρα για το Facebook. Μόνο το πραγματικά καλό και αξιόλογο περιεχόμενο στο Facebook θα τα πάει πολύ καλά και θα γίνει viral. Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι είναι κάπως καλύτερο να δημοσιεύετε τις Κυριακές.

Υπάρχει επίσης μια φυσική πτώση στη συχνότητα των αναρτήσεων και την αφοσίωση την Παρασκευή και το Σάββατο.

Ποια είναι η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Facebook;

Όπως στο LinkedIn, εάν δημοσιεύετε περισσότερες από πέντε φορές την εβδομάδα (για τις περισσότερες επιχειρήσεις, είναι μία φορά την ημέρα υπόθεση), τότε η απόδοση μειώνεται σημαντικά.

Για σελίδες με τουλάχιστον 100 ακόλουθους, οι δύο πρώτες αναρτήσεις στο Facebook κερδίζουν κατά μέσο όρο ένα μόνο κλικ. Μετά την 10η ανάρτηση, κάθε πρόσθετη ανάρτηση έχει μόλις μισό κλικ και στη συνέχεια συνεχίζει να μειώνεται δραματικά.

Προτείνουμε λοιπόν να δημοσιεύετε από δύο έως πέντε φορές την εβδομάδα στο αγαπημένο σας κοινωνικό μέσο. Το Facebook δίνει προτεραιότητα στο “φρέσκο” περιεχόμενο και δεν θέλει να κουράσει τους χρήστες του με μία μόνο επιχείρηση στην αρχική σελίδα τους.

Όταν οι επιχειρήσεις δημοσιεύουν περισσότερες από μία φορές την ημέρα, η πρώτη τους ανάρτηση μπορεί να χαλάσει εξαιτίας μιας δεύτερης ανάρτησης που θα κάνετε. Το να δημοσιεύετε περισσότερες από μία φορές την ημέρα, δεν θα μειώσει απλά την απόδοσή σας στο Facebook, αλλά το αγαπημένο σας social κανάλι, θα μπορούσε ακόμη και να τιμωρήσει τη σελίδα σας με σχετικό αλγόριθμο εάν δεν τηρείτε τους κανόνες.

Εάν όμως οι αναρτήσεις σας απολαμβάνουν συνεχώς likes ή σχόλια – τουλάχιστον περισσότερα από πέντε σε κάθε μία – τότε είναι λογικό να δημοσιεύετε περισσότερα. Το κλειδί εδώ, είναι η αφοσίωση. Έτσι, όσο στο κοινό σας αρέσει αυτό που ανεβάζετε, το Facebook θα συνεχίσει να σας ανταμείβει και να το δείχνει στο news feed.

Απογοήτευση; – Γιατί να συνεχίσετε να ανεβάζετε υλικό στο Facebook

Υπάρχουν 3 σοβαροί λόγοι για να συνεχίσετε να κοινοποιείτε στο Facebook.

1. Οι συχνές και πρόσφατες αναρτήσεις της επιχείρησής σας στο Facebook δείχνουν στους δυνητικούς πελάτες σας ότι είστε ενεργή επιχείρηση, σήμερα.

Πολλοί άνθρωποι ψάχνουν το προφίλ μιας επιχείρησης στο Facebook απλώς για να δουν αν είναι ενεργή και δραστήρια. Αν η σελίδα σας στο Facebook είναι ημιτελής και ανενεργή ή δεν έχει ενημερωθεί πρόσφατα έστω νέα από το blog σας, μπορεί να σε κάποιον ανταγωνιστή σας που είναι πιο δραστήριος στο Facebook.

2. Είναι πιο εύκολο να γίνεις viral στο Facebook

Όταν γίνεστε viral στο Facebook, η ανοδική πορεία είναι πολύ, μα πολύ υψηλή. Γιατί να μην το προσπαθήσετε;

3. Οι διαφημίσεις στο Facebook προσφέρουν μερικά από υψηλότερα ποσοστά επένδυσής σας σε διαφημίσεις στα social media. Αξίζει να επενδύσετε σε αυτό για ένα χρονικό διάστημα.

Εφόσον ασχολείστε, σας αρέσει και κοινοποιείτε συχνά στο Facebook, έχετε κατά νου ότι είναι η πιο εύκολη πλατφόρμα μέσα από την οποία μπορείτε να ενισχύσετε τις αναρτήσεις σας και να αποκτήσετε κοινοποιήσεις (αλλά και followers).

Πότε είναι η καλύτερη ώρα κοινοποίησης στο Instagram;

πότε και πόσο πρέπει να κοινοποιώ στο instagram

Όταν έχετε χρόνο για διάλλειμα μέσα στην ημέρα, σίγουρα θα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να σκρολάρει στην αρχική του Instagram. Μερικές από τις καλύτερες ώρες για να κοινοποιήσετε στο Instagram τα νέα της επιχείρησής σας, είναι κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος (lunchbreak) αλλά και στο τέλος μιας εργάσιμης ημέρας.

Οι καλύτερες ώρες για δημοσίευση στο Instagram είναι ακριβώς την αρχή μιας εργάσιμης ημέρας (π.χ. στις 9 το πρωί), το μεσημέρι αλλά και μετά τη δουλειά (γύρω στις 7 αργά το απόγευμα). Αποφύγετε τις κοινοποιήσεις τα μεσάνυχτα, μεταξύ 1 π.μ. και 4 π.μ. Τα δεδομένα δείχνουν ότι αυτές οι ώρες είναι αδιάφορες.

Ποια είναι η ιδανική ημέρα για κοινοποίηση στο Instagram;

Οι αναρτήσεις που δημοσιεύονται Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή τείνουν να έχουν καλύτερες επιδόσεις από αυτές που δημοσιεύονται από το Σάββατο έως τη Δευτέρα. Εάν η επιχείρησή σας ποντάρει στην επισκεψιμότητα του Σαββατοκύριακου, τότε να συνεχίσετε να κοινοποιείτε το Σαββατοκύριακο. συνήθως σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν εστιατόρια, μπουτίκ και άλλα καταστήματα. Εάν η επιχείρησή σας προσφέρει κάποιες προσφορές μέσα στο Σαββατοκύριακο, τότε αυτές οι αναρτήσεις είναι πολύ σημαντικές.

Ποια είναι η ιδανική συχνότητα κοινοποίησης στο Instagram;

Στο Instagram, το λιγότερο είναι περισσότερο. Μη γίνεστε κουραστικοί με πάρα πολλές αναρτήσεις στην αρχική του πελάτη σας. Συνήθως οι αναρτήσεις στο Instagram απέχουν μεγάλα χρονικά διαστήματα η μία από την άλλη και όχι 1 με 2 λεπτά. Έτσι, θα δώσετε χώρο στον πελάτη σας να σας μελετήσει και να σας ξαναδει και όχι να τον κουράσετε και να σας κάνει unfollow…

Προτείνουμε λοιπόν να κοινοποιήσει μερικές αναρτήσεις μέσα στην εβδομάδα και κάποιες ιστορίες καθημερινά. Στο Instagram, ιδανικη συχνότητα κοινοποίησης είναι από 3 έως 7 φορές την εβδομάδα.

Και προσοχή: Μην κοινοποιείτε περισσότερες από μία φορές την ημέρα.

Πότε είναι η καλύτερη ώρα για κοινοποίηση στο Pinterest;

Το Pinterest εξακολουθεί να υπερηφανεύεται για πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Αυτοί οι χρήστες περιηγούνται στο κοινωνικό μέσο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και με βάση τον τύπο περιεχομένου που τους ενδιαφέρει.

Μερικοί επιχειρηματικοί κλάδοι και τύποι περιεχομένου που κοινοποιούνται, παρουσιάζουν διαφορές. Για παράδειγμα, εάν είστε επιχείρηση υγείας & ομορφιάς, οι πρωινές και οι βραδινές κοινοποιήσεις έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσελκύουν χρήστες.

Επίσης, οι επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών μπορούν να ανεβάσουν τα ποσοστά τους, ανεβάζοντας υλικό στο Pinterest γύρω στην ώρα του δείπνου (5 μ.μ.), καθώς φαίνεται πως αυτή είναι η ώρα που οι περισσότεροι άνθρωποι ανοίγουν την εφαρμογή για να αναζητήσουν μια συνταγή.

Ωστόσο, για τις περισσότερες επιχειρήσεις, το πότε δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας στο Pinterest δεν έχει σημασία, αρκεί να αποφεύγετε τις κοινοποιήσεις τα μεσάνυχτα.

Ποια είναι η ιδανική ημέρα για κοινοποίηση στο Pinterest;

Το είδος του περιεχομένου που ανεβαίνει στο Pinterest, θα επηρεάσει σημαντικά το ποιες ημέρες θα αποκτήσετε τη μεγαλύτερη αφοσίωση των χρηστών.

Ωστόσο, σχετικά έρευνα (CoSchedule) διαπίστωσε ότι η Παρασκευή, η Τρίτη αλλά και η Πέμπτη ήταν η καλύτερες ημέρες για κοινοποίηση. Τα Σαββατοκύριακα και οι Δευτέρες ήταν λιγότερο επιθυμητές.

Ποια είναι η ιδανική συχνότητα κοινοποίησης στο Pinterest;

Σαν επιχείρηση, θα πρέπει να δημιουργείτε 5 – 15 pins την ημέρα.

Θα πρέπει επίσης να αποφύγετε περισσότερα από 25 pins την ημέρα ώστε να αποφύγετε την υπερφόρτωση. Σε αντίθεση με το Twitter που μας λέει όσο περισσότερα τόσο καλύτερα, με το Pinterest θα πρέπει να στοχεύετε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.

Τι σημαίνει αυτό για τηn marketing στρατηγική σας στα social media;

Όσον αφορά τις αναρτήσεις σας σε Facebook και LinkedIn, να θυμάστε: μόνο 25 αναρτήσεις την εβδομάδα, εστιάζοντας στην ποιότητα της κάθε σας ανάρτησης.

Στόχος: να λάβετε περισσότερα likes, σχόλια και κοινοποιήσεις για να κάνετε τους αλγόριθμους της ροής των ειδήσεων να λειτουργήσουν και για εσάς.

Στο Instagram, να θυμάστε ότι η ποιότητα μετράει περισσότερο από την ποσότητα.

Θα πρέπει να περιορίσετε τις αναρτήσεις σας, ενώ παράλληλα να εστιάσετε στην ποιότητα και τη συνάφεια των φωτογραφιών που κοινοποιείτε.

Όσον αφορά το Twitter και το Pinterest, δημοσιεύστε ελεύθερα — το χρονοδιάγραμμα τους στην αρχική ενημερώνεται τόσο συχνά, που έχετε το πλεονέκτημα να δημοσιεύετε συχνότερα ώστε να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα.

πηγή: hubspot.com

HandArtisan

HandArtisan

About Author

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε ακόμη

Πώς να φτιάξετε περισσότερα pin σε λιγότερο χρόνο
Marketing

Το Pinterest για τα καταστήματα χειροποίητων ειδών: Πώς να φτιάξετε περισσότερα pin σε λιγότερο χρόνο

Η αλήθεια είναι ότι το Pinterest έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και την καθημερινότητά μας. Έχει εφαρμόσει
Πώς να φτιάξω το καλύτερο instagram βιογραφικό για την επιχείρησή μου
Marketing

Πώς να φτιάξεις το τέλειο Instagram βιογραφικό (Instagram Bio)

Αν θέλετε να εκτινάξετε στα ύψη τον επιχειρηματικό σας λογαριασμό στο Instagram, δεν πρέπει να υποτιμάτε το βιογραφικό! Το βιογραφικό